Friday 1 November 2013

Keluarga Saya♥

ASSALAMUALAIKUM

Saya nak kenalkan keluarga saya.Keluarga saya ada 6 orang termasuk saya.
Kenalkan nama-nama family saya di bawah :

  • Abah saya bernama Mohd Jali Bin Mohd Noor.
  • Mummy saya bernama Melor Binti Kadir.
  • Anak pertama bernama Nur Aishamira Binti Mohd Jali.
  • Anak kedua bernama Nur Aishahira Binti Mohd Jali.
  • Anak ketiga bernama Nur Aishafiqa Binti Mohd Jali.
  • Anak terakhir bernama Mohd TamammulQamar Bin Mohd Jali..

***
Hermm... 3 Anak Dara yang comel dan sorang bujang yang kacak.
Hehehe !!
KAMI SUSAH SENANG BERSAMA,KAMI TAK AKAN TERPISAH,SAYANG MEREKA !!♥♥♥


Gambar dia atas nii,Gambar kami sekeluarga !!
Happy Family !!!


Lagu : Keluarga Bahagia
Melodi : "This Old Man"

Bapaku,Ibuku
Abang,kakak,Adikku
Keluarga bahagia aman selalu
Kita mesti bersatu

Bapaku,Ibuku
Abang,kakak,Adikku
Keluarga bahagia saling membantu
Semua kerja bermutu
Bapaku,Ibuku
Abang,kakak,Adikku
Keluarga bahagia hidup bersatu
Rumahkulah syurgaku

Bapaku,Ibuku
Abang,kakak,Adikku
Keluarga bahagia bergera maju
Hidup senang selalu
..







No comments:

Post a Comment